Sunt o criminala

Ora 22:30. Inca muncesc.

Inca mai trebuie sa muncesc, insa refuz sa mai muncesc, sunt prea obosita. Vreau acasaaaaaaaaaaaaaaaa, sa fac un dush, de mancat nici macar nu imi mai arde si sa dorm. Dupa ce ca-s vai mama mea, am carat marfa toata ziua prin soare, muncesc pana la 11 noaptea, maine trebuie sa vin de la 7 dimineata ca sa fiu cat de cat in grafic … ma mai chinuie si 2 tantari! 

Si m-au luat toate mancarimile si i-am alergat ce i-am alergat si daaaaaaaaa, am reusit, i-am omorat. I-am facut praf dintr-o lovitura, de fapt din mai multe, ca i-am si ratat de cateva ori 🙂

Sa va ganditi din cand in cand la mine … nu de alta, dar am o perioada foarte aglomerata.

8 Responses to “Sunt o criminala”


  1. 1 Catalin Mai 13, 2009 la 1:01 am

    Uite ca m-am gandit eu si am intrat acum, inainte sa ma culc. E 2.. iar dorm mai putin de 8 ore. :((

    PS. Murderer, MURDERER! 😛

  2. 2 Ada Mai 13, 2009 la 9:09 am

    Iubita lu’ mama, ma gandesc eu la tine, azi daca vrei iti trimit energie la pachet (nu ca as avea in exces)! tu spune-mi daca pot sa te ajut cumva, nu mai face totul singurica!
    Pup iu!

  3. 3 TheNutz Mai 13, 2009 la 9:28 am

    unde si ce muncesti? ai ales sa te angajezi in loc sa te mariti?

  4. 4 ingeritzaa Mai 13, 2009 la 10:01 am

    Ma mustra constiinta….eu stau pe bloguri si pierd vremea pe banii firmei…hai ca vin sa te ajut :p Numai sa nu fie cu noaptea in cap ca ultima data si sa nu mai caram saci mari si negri. Nu de alta dar o sa creada lumea ca am spart vreo banca ceva 🙂

  5. 5 Marmotica Mai 13, 2009 la 10:21 am

    Surioara , daca ai nevoie de ceva aici sunt ! Ne concentram si iti trimitem energie multa 😀

  6. 6 Joaninha Mai 13, 2009 la 2:30 pm

    Croco … ganduri bune, cafea, cafea, energie … ai primit ? 😀
    Dar poti spera la un weekend in care sa te odihnesti ?

  7. 7 Mihi Mai 13, 2009 la 2:43 pm

    Facem o spirala :))

  8. 8 crocoditza Mai 13, 2009 la 6:09 pm

    Catalin, sa n-arunci cu pietre 🙂

    Ingeritzaa, daaaaaaaaaaa, mi-aduc aminte cum aveai ochii cat cepele de somn si cum ne plimbam cu liftul la 4 dimineata cu sacii tarash …. viata de weekend 😀 Saru’mana, nu te uit!

    TheNutz, muncesc cam de multishor 🙂 si ce…. diverse, de toate, mult prea multe uneori

    Mihi, facem si spirala, da’ numai sa nu ma ia ameteala, ca-s mai sensibiloasa

    Feteleeee (Ada & Marmo), stiam ca pot conta pe voi. Mini PS: Mamaaaaa, am niste camasi de calcat 😛

    Joa, cafea nu beau de fel, multumesc oricum 🙂 sa ma fi vazut anul trecut cand au fost alegerile, am muncit 4 zile calendaristice cam non stop, fara pic de cafea … deci se poate, eu sunt dovada ca se poate si fara cafea si tigari si ca astea sunt niste mofturi si alinturi.
    Cat despre weekend, nu ma intreba… in week-end muncesc si ziua si noaptea 🙂

    Va multumesc tuturor pentru energiile trimise, au ajuns la mine, a trecut ziua cu bine, am reusit sa ma incadrez in timp ca au mai intarziat si clientii.


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE