LA JCOALAH =)

Eram datoare cu o poza cu pestele. Si aveti bonus pentru asteptare o poza cu lanseta care a prins pestele 🙂

Fotografii-0042Fotografii-0036

Si-acum …. vine minunea de luni:

SWScan00502

Ca sa va explic. La mine vin diversi copilasi sa le mai scot un referat, o fituica, o chestie, o figura. Si multi isi mai uita diverse minuni, aceasta fiind emblematica. Net-ul mai adauga un cuvant in DEX, si anume „OBIJNUITA” ca pe messenger nu se mai poarta sh-ul (na ca am scris si eu ca pe mess sau mirc, ca nu am diacritice), mai nou se scrie „ji”, „obijnuita”, „gajici”… jargoane, regionalisme, inca ma gandesc cum sa le zic 🙂

A se observa ca la un moment dat apare si un smiley, adica asta „=)” probabil simtea nevoia sa rada si cum profesoara era in fata ei, nu putea sa schiteze un gest, a zis sa-si exprime emotiile printr-un smiley, ca acasa cand sta ea pe mess. Initial am crezut ca e „rezulta” adica „=>” dar nu, am analizat indeaproape. E smiley!

Ma gandesc ce-or scrie prin lucrari „Ji eu cred k atat personajul principal q fratele sau …”

11 Responses to “LA JCOALAH =)”


  1. 1 TheNutz Mai 11, 2009 la 8:33 pm

    mi-a trecut pe la urechi cum ca ar fi perioada de prohibitie la pescuit 😀

    copiii aia mai au timp sa invete sa scrie, mai rau e cu cei care n-au mai apucat 😀

  2. 2 Ada Mai 11, 2009 la 9:03 pm

    Saracu’ pestisor… 😀

  3. 3 Mihi Mai 11, 2009 la 9:50 pm

    ce face mess-ul din copii
    bun ar fi un peste la gratar si niste mujdei bun cu smantana

  4. 4 Catalin Mai 11, 2009 la 10:49 pm

    Whoaaa, ce mai captura. 🙂

  5. 5 crocoditza Mai 12, 2009 la 7:09 am

    Da da… multumesc pentru aprecieri. Poza nu avantajeaza pestele, era mult mai maaaaare, un mic balaur sub acoperire 😀

  6. 6 Marmotica Mai 12, 2009 la 9:49 am

    E demn de cartea recordurilor :)))) 😛
    Neataaa surioara !
    Neata lume!

  7. 7 Venny Mai 12, 2009 la 10:14 am

    Buna dimineatza Cro shi coditza!
    Da ce draq te’a apukt sa vb despre asemenea specimene. 😀 U nu shtii ca ei e retards. Fata, U eshti true, deci nu te amesteca cu ei.

    Scris de pitzipongi. 😛

  8. 8 Marmotica Mai 12, 2009 la 10:39 am

    Cat de trueee, venny! =))))

  9. 9 crocoditza Mai 12, 2009 la 9:23 pm

    Marmo, neataaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Venny, adica ieu, Cro, cu tot cu coditza din dotare, oficial sunt true 😀

  10. 10 ingeritzaa Mai 13, 2009 la 9:58 am

    Neata cu intarziere de cateva zile!
    Hai ca m-ai facut sa rad, sarumana 🙂

  11. 11 crocoditza Mai 13, 2009 la 5:59 pm

    ingeritzaa, neataaaaaaaaaa 🙂
    Sa cresti mare! Macar de ras sunt buna 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE