Nu sunt perfecta

Am inceput acest articol in urma comentariului de aici, cum ca ma iubeste politistii 🙂

Initial am vrut sa raspund printr-un comment care deja devenise prea lung, am zis ca mai bine fac un post.

Ideea ar fi asta: nu sunt perfecta, dar sunt multumita cu mine si poate asta se simte de catre ceilalti.

Nu sunt desteapta, insa as vrea sa cred ca stiu sa porti discutii inteligente despre multe lucruri, serioase sau nu.

Nu sunt bogata, dar imi permit micile capricii.

Nu ma consider nici macar frumoasa, ci o fata dragutza care stie sa atraga prin simtul umorului, care e deschisa la o gramada de trasnai, care zambeste si probabil cuceresc prin felul meu de-a fi, mai mult decat prin felul in care arat. Stiu ce sa zic si cand, in functie de persoana. Imi place sa cred ca detin o arta a comunicarii destul de buna, ca am un simt al persoanelor, in sensul de a-mi da seama cum sa le iau si ce le poate pielea. Si cel mai important eu sunt omul care gaseste solutii, nimic nu e imposibil, eu gasesc solutii cam pentru orice. Ma sucesc, ma-nvartesc, fac cumva sa ies la liman. Cred ca de vina e horoscopul, sunt zodia Gemeni si cica suntem maestrii comunicarii 😀

Sunt constienta de atuurile mele, atat cele fizice, cat si cele sufletesti. Pentru ca eu cand zambesc, de cele mai multe ori zambesc din inima. Am fost omul dintr-o bucata, adica daca nu imi placeai pur si simplu, nici o vorba nu schimbam, se simtea de la o posta. Nu puteam sa zambesc asa diplomatic. Viata m-a calit, m-a schimbat, am invatat sa si zambesc diplomatic. Decat dusmani, mai bine cu loc de buna ziua desi ma apuca greata cand vad unele persoane. Am invatat sa si zambesc fals, sa si gadil orgolii, sa si joc teatru… nu ma prea prinde. Insa daca e nevoie, actionez in consecinta.

Intotdeauna am pus celelalte persoane inaintea mea. Chiar daca eu nu aveam ceva de castigat. De multe ori cand am imprumutat bani, mi-a fost rusine sa ii mai cer inapoi. De multe ori am stat si pana la 12 noaptea sa lucrez pentru ceea ce aveau nevoie altii, de si mai multe ori m-am sacrificat pentru altii.

Sunt naiva si nu prea. Daca vreau ceva, ma dau peste cap si obtin. Stiu sa obtin ce vreau. Tot ce am realizat, am realizat muncind zile si nopti. Gandesc financiar … in sensul ca am simtul afacerii in sange. Sunt convinsa ca as vinde orice, as scoate bani si din piatra seaca daca ar nevoie.

De aceea, cred ca merit si eu sa ma iubeasca politistii, taximetristii 🙂

28 Responses to “Nu sunt perfecta”


  1. 1 TheNutz Mai 9, 2009 la 9:49 pm

    Si io care credeam ca vrei te mariti sau sa te angajezi 😆

  2. 2 crocoditza Mai 9, 2009 la 9:50 pm

    TheNutz, te oferi? 🙂

  3. 4 crocoditza Mai 9, 2009 la 9:56 pm

    ori sa ma marit, ori sa ma angajez 🙂 nu asta credeai?

  4. 10 crocoditza Mai 9, 2009 la 10:06 pm

    si daca m-am hotarat sa ma marit, ce se intampla?
    daca m-am hotarat sa ma angajez, ce se intampla?
    ca poate daca suna bine, ma hotarasc 😀

  5. 12 crocoditza Mai 9, 2009 la 10:14 pm

    Deci … nu ma marit si nici nu ma angajez.
    Ca sa merg la o nunta, nu e nevoie sa ma marit, ca sa am parte de o petrecere, nu trebuie sa ma angajez 🙂

  6. 14 crocoditza Mai 9, 2009 la 10:20 pm

    Nu, ca inca nu mi-e somn 🙂

  7. 15 Mihi Mai 9, 2009 la 11:02 pm

    Eu fara sa te cunosc am realizat ca esti un om frumos, si cand zic frumos nu ma refer la fizic, impreuna cu alte persoane intalnite prin aceasta zona.

  8. 17 crocoditza Mai 10, 2009 la 5:19 am

    Mihi, multumesc pentru compliment, deja daca am inceput asa de dimineata, presimt ca o sa fie o zi buna 😀

    Catalin, fara sa vreau …. dar nu-mi plac chipsurile de niciun fel

  9. 18 Catalin Mai 10, 2009 la 10:10 am

    A fost o perioada in care toata blogosfera scria despre faptul ca e nu e perfecta. Pe atunci nu se stia exact care=i faza cu site-ul ala. 🙂

  10. 19 xayide Mai 10, 2009 la 11:48 am

    „Nu sunt perfecta”-that makes 2 of us:)

  11. 20 crocoditza Mai 10, 2009 la 1:07 pm

    Catalin, nu stiu despre site-ul ala, nici acum ca ai dat link tot n-am intrat 🙂
    Cu toata blogosfera… crede-ma… sunt paralela, din moment ce eu nu stiam cine e Zoso. Am citit la Dono mai demult un articol parca tot cu tema asta. Si cred ca in mare spusesem acelasi lucru, insa sintetizat ca nu eram la mine pe aratura, plus ca adaugasem ca daca ma vad cei din jurul meu (cei apropiati) perfecta asa cum sunt cu defectele mele, nu imi mai trebuie nimic. Nu sunt complexata de nimic.

    xayide, ce bine ca nu esti perfecta, cred ca e mai grav daca e cineva perfect, incepi sa cauti defectele, ca parca e prea frumos sa fie adevarat.

  12. 21 xayide Mai 10, 2009 la 6:35 pm

    pfoaiii, crocodico..deci esti si modesta:)gata, acum esti oficial in blogroll’ul meu! felicitarile mele:P:)

  13. 22 INTJ Mai 10, 2009 la 6:35 pm

    hai sa recunostem: perfectiunea, daca ar exista, ar fi al naibii de plictisitoare. mai bine asa!

  14. 23 Ada Mai 11, 2009 la 9:28 am

    Buna dimineata!
    Noroc-cu Catalin, ca asa m-am prins si eu ce era cu faza aia cu „nu sunt perfect”… hmmm si cand te gandesti ca am scris o intreaga polologhie pe tema asta, pentru niste chips-uri… 😛
    Oricum, esti un om frumos si interior si exterior si aste se vede si se simte, si eu la fel sunt, o persoana imi place din prima, sau deloc, cale de mijloc, nu prea. Asa ca de-aia ne-am gasit noi doua. 😛
    Te pupa „mama”! 😉

  15. 24 Marmotica Mai 11, 2009 la 3:46 pm

    Perfectiunea e supraevaluata :))))) Asa ca why bother ?
    p.s. esti un om nemaipomenit !

  16. 25 crocoditza Mai 11, 2009 la 6:09 pm

    xayide, moooooooooa, sunt inca intr-un blogroll… na na naaaaaaaaa… ce tare sunt 🙂 intr-un cuvant „multumesc” pentru apreciere

    INTJ, asa e… e valabil si pentru fericire, daca am fi fericiti tot timpul, n-am mai sti sa o apreciez, asa dupa doua portii de lacrimi si 3 zile nasoale, parca ma bucur mai mult de fiecare lucru bun care mi se intampla 🙂

    Mama, no comment, ma las asa flatata si nu mai zic nimic ca sa nu stric momentul 😛

    Suri, am eu un model de tricou cu „NOBODY IS PERFECT…. I’M NOBODY” 😀
    Cat despre P.S. si suri te iubeste 🙂

  17. 26 fantasya Mai 11, 2009 la 9:10 pm

    daca am fi perfecti … iti dai seama ce tragedie ar fi… nu s-ar mai sparge cesti de cafea… si nu s-ar mai fabrica cesti de cafea… pt ca am avea prea multe…

  18. 27 crocoditza Mai 12, 2009 la 7:07 am

    fantasya, bine ai venit la mine pe plantatie! Oficial! 🙂


  1. 1 Decat sa fii TRU, mai bine fii TU « Fiti fericiti! Trackback pe Octombrie 13, 2009 la 10:54 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE