Eu si Politia – Reloaded

Fusesem la marfa, masina burdusita, cheltuisem pana la ultimul leu, plec spre casa, fac si eu stanga ca omu’ spre Bucuresti linistita, stiam ca n-am voie la stanga, dar pentru ce sunt facute regulile? Pentru ca uneori, atunci cand e nevoie, sa fie incalcate 🙂 Doar mai intorsesem asa de zeci de ori si nu se intamplase nimic. Nu incurcam circulatia, doar cand era liber din ambele parti. Ziua asta trebuia sa fie mai speciala.

Nici nu intorc bine ca hop din tufisuri apare politia, cu sirenele puse, dupa mine. Imi fac semn sa trag pe dreapta. Mda. Dragut. Foarte tare. Tot ce imi puteam dori.

– Buna ziua, sunt X (ca eu nu ii ascult si nu retin niciodata cum ii cheama). Actele, va rog.

Era un politist tinerel. Ii dau actele.

– Stiti de ce v-am oprit, da?

– Nu (cu ochii mari si nevinovati si vocea suava)

– Chiar nu stiti?

– Nu, doar v-am spus ca nu stiu. Ce-am facut?

– De unde ati iesit n-ati vazut ca n-aveti voie sa faceti la stanga?

– Nu

– E un indicator cu obligatoriu la dreapta si pe sosea linie dubla continua.

Pe sosea nu prea se cunoasteau liniile, asta stiam, asa ca am bagat cu tupeu.

– Stiti, eu nu sunt de aici, indicatorul sincer nu l-am vazut, si pe sosea nu prea se vad liniile.

– Bine, domnisoara, mergeti pe jos de unde ati venit si o sa vedeti indicatorul.

– Domnule, eu va cred pe cuvant, dar chiar va rog sa ma credeti ca nu-s atat de imbecila sa vad ca n-am voie la stanga si eu sa o iau la stanga, mai ales ca nu-s cu masina mea, e masina de la firma, e bolnav soferul si a picat pe mine sa merg la marfa. Chiar nu l-am vazut. Asta e acum. Imi luati permisul, luati-mi-l, dar m-ati legat de maini si de picioare… Ce sa mai, am gresit, platesc (eu nevinovata si dand gales din gene).

Zice bine. Imi ia actele, pleaca la masina si imi zice sa astept in masina. M-am scormonit de bani, sa ii dau ceva sa ma lase in pace….nimic. Ma resemnasem… adio permis 3 luni, soarta!

La ceva timp aud claxoane, eu eram la telefoane, sunam in toate partile, poate era cineva prin zona sa vina sa imi dea un milion sa le dau astora. Nu am luat claxoanele in seama. Claxoane in continuu. Ma uit in oglinda, ma claxona politistul. Aveau masina parcata putin in spatele meu. Si imi face semn sa vin la ei la masina. Erau 2. Cel care mi-a luat actele, tinerelul, la volan si un nene mai in varsta in dreapta.

Am mers la geamul lu’ nenea mai in varsta. Il deschid si asta in varsta imi zice usor soptit „zi ca el”. Si ma ia asta tinerel la vorba:

– Domnisoara, nu v-am completat procesul verbal, dar o sa va rog ceva… spuneti-mi o poveste

Deja simteam ca-s la putere, am simtit ca e sensibilizat si e rost de intors cum vreau eu si incep:

– Poveste? Pai…. A fost odata ca niciodata…

– Ma luati si la misto!!!! Bineeeee, scrie mah procesul verbal, hai (ii zicea astuia batran)

– Ce vreti sa va zic, v-am zis ce s-a intamplat, daca nu vreti sa ma credeti, n-am ce sa fac, luati-mi permisul si gata.

Era cam racoare afara si eu eram cu mainile in buzunarele de la hanorac. Politistul asta tinerel zice:

– Nu vreti sa scoateti mainile din buzunar cand vorbiti cu noi?

Le scot.

– Stanga mai la vedere, va rog. Aaaaaa, n-aveti verigheta 🙂

– N-am.

– Prieten aveti?

Simtind eu care e treaba am intrat in joc.

– Nu am prieten, cum sa am prieten?!?!

– E bine atunci. Sa nu va maritati asa de tanara si de frumoasa.

– Promit (zambind)

– Ca sa nu plecati cu mana goala, va dau ceva.

– Ce?

– Numarul meu de telefon (politistul mie). Ce ziceti, ma sunati cand mai ajungeti prin Bucuresti? Sau puteti sa ma sunati oricum ca vin eu dupa d-voastra.

– Daaaaaa, cum sa nu, va sun!!!!

Pun mana pe acte repede, ma sui in masina si fugi nene. Am rasuflat usurata, multumita si flatata un pic 🙂

Bineinteles ca nu l-am sunat.

17 Responses to “Eu si Politia – Reloaded”


  1. 2 crocoditza Mai 9, 2009 la 7:25 am

    Mihi, inca nu l-am sunat sau inca nu m-am maritat? 🙂

  2. 3 crocoditza Mai 9, 2009 la 7:25 am

    Oricum la ambele sunt slabe sanse 😀

  3. 4 Mihi Mai 9, 2009 la 7:47 am

    :)) inca nu l-ai sunat, dar cine stieeee

  4. 5 Ada Mai 9, 2009 la 10:42 am

    😆
    Iubita lu’ mama, esti irezistibila! Nu mai pot de ras! 😆

    Mi-ai adus aminte de o faza super tare, mi-ai dat idee de o poveste pt blog. Aici rezumat: casa sparta, soc, toate vraiste, sunat la politie, venit politie, luat amprente, vreo 3 politisti, unul tinerel si dragut… suna peste vreo 3 zile si ma cere pe mine, mama soc si boscorodeala gandindu-se ca e vreo elgatura cu colegii mei, bla bla… ala vroia sa am scoata in oras. Continuarea, saptamana viitoare! 😛

  5. 6 crocoditza Mai 9, 2009 la 12:01 pm

    Mihi, inca nu l-am sunat si acum chiar nu mai e nicio sansa ca nu am aruncat numarul 🙂
    Mama, irezistibile, niste vedete 🙂 Noi suntem!

  6. 7 Sangerica Mai 9, 2009 la 12:30 pm

    si cine nu va jucati cu sentimentele noastre…tot noi suntem porcii 😆

  7. 8 crocoditza Mai 9, 2009 la 12:33 pm

    Sangerica, eu am zis ca-s mandra ca sunt femeie si profit de fiecare data cand am posibilitatea 😛 in limita bunului simt

  8. 9 xayide Mai 9, 2009 la 3:55 pm

    cate aventuri cu politistii:))super tare faza crocoditzo!imi plaaace blooguu:)!bv.

  9. 10 crocoditza Mai 9, 2009 la 3:58 pm

    Xayide, simte-te ca acasa si bine ai venit 🙂
    Apai.. am zis ca eu cu politia suntem prietene… am multe aventuri d-astea 🙂

  10. 11 Dicsie&Vicsie Mai 9, 2009 la 5:32 pm

    mersi frumos de bun venit, crocodittzo!:)totusi..d’soru’ politist parea interesat:>nu’i dai nici macar o sansa?

  11. 12 Dicsie&Vicsie Mai 9, 2009 la 6:04 pm

    tot xayide’s in caz ca erai nedumerita:”>

  12. 13 crocoditza Mai 9, 2009 la 6:04 pm

    Dicsie&Vicsie, bun venit totusi 😀
    El parea interesat si interesant, dar…. eu il mintisem, aveam o relatie 🙂

  13. 14 crocoditza Mai 9, 2009 la 6:05 pm

    undercover 🙂
    pai termina cu dilemele, ca-s batrana si nu mai vad asa bine 😛

  14. 15 xayide Mai 9, 2009 la 6:29 pm

    inteleg…eu as vrea sa fiu xayide tot timpul dar cand sunt logata ma mai trezesc si dicsie.vixie:Puite, tu esti „crocodica „tot timpul, vad:)

  15. 16 crocoditza Mai 9, 2009 la 8:57 pm

    da, eu sunt, the one and the only 😀


  1. 1 Cum sa scapati de amenda, dar sa luati amenda « Fiti fericiti! Trackback pe August 6, 2009 la 10:07 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE