Absenta motivat

Stiu…. nu a fost frumos din partea mea, dar pe cuvant ca am scutire 🙂 N-am fugit in lume, n-am fost la distractie, nici macar n-am lenevit. Am muncit.

Ieri nu am scris nimic, pana pe la 8 si ceva seara nici nu am pupat mess, net. Am avut o zi foarte foarte aglomerata, o seara la fel de aglomerata, dar macar noaptea a fost suficient de lunga, am dormit bine. Azi iarasi pare a fi o zi destul de plina, de pe la 10 am tot zis sa scriu si cum aveam 5 minute libere si ma apucam, se mai ivea ceva de treaba. Nu-i bai, incerc sa le impac pe toate.

Nici pozele cu crapul nu am reusit sa le descarc inca… Ehe… de ce are ziua atat de putine ore????

Si mai am o „buba’… de vreo saptamana, fara sa aud melodia, ma bantuie The Balkan girls they like to party, like to party, like nobody…..

 

11 Responses to “Absenta motivat”


  1. 1 brenacu Mai 6, 2009 la 2:17 pm

    sanse mici la Moscova pt balcanicele noastre…………

  2. 2 crocoditza Mai 6, 2009 la 2:19 pm

    brenacu, bine ai venit si bine ca am fost prin zona sa nu te las sa astepti prea mult, pe urma ziceai ca nu-s o gazda buna 😛

    Asta e culmea, nu imi place melodia la nebunie, dar pur si simplu ma bantuie, simt nevoia sa o cant, imi rasuna in creieri … Cat despre sanse, cine stie de unde sare iepurasul 🙂 Poate, poate…

  3. 3 brenacu Mai 6, 2009 la 2:35 pm

    asa e. oricum am urmarit mai mult dansatoarele ………………

  4. 4 Catalin Mai 6, 2009 la 2:44 pm

    Ei, nu-ti tine nimeni socoteala. Nu esti obligata sa produci zilnic ceva. 🙂
    Cat despre melodie.. noroc ca nu o stiu, ca m-ar fi bantuit si pe mine. Cel putin asa mi-au lasat impresia versurile alea care se repeta. :))

  5. 5 Ada Mai 6, 2009 la 3:16 pm

    Copila mea… lasa ca ai avut treaba, azi sa mai si traduci la teza la franceza prin sms. Pai asta e treaba usoara? 😛
    Melodia n-are sanse, e slaba, desi daca iti suna in cap versurile astea, poate ar trebui sa bagi o deplasare la capitala sa te fac un club. 😛

    Pies: cica semna cu Elena Gheorghe. Asa e?

  6. 6 crocoditza Mai 6, 2009 la 5:49 pm

    Catalin, nu sunt obligata, dar mi-e drag si poate ii era cuiva dor de mine! 😀

    Mama, in curand va fi si deplasarea ca deja se simte nevoia unei interventii.
    Cat despre PS… nu mi se pare 🙂

  7. 7 Mihi Mai 6, 2009 la 8:21 pm

    Sa prezinti scutirea maine, ca altfel ii bai :))

  8. 8 crocoditza Mai 7, 2009 la 7:54 am

    Mai lasa-ma o zi, sa dau o spaga si se rezolva 🙂

  9. 9 Marmotica Mai 7, 2009 la 9:09 am

    Uite de aia nu merge tara asta. auzi la ea sa dea spaga si se rezolva :))))))
    Neata surioara draga!

  10. 10 Marmotica Mai 7, 2009 la 9:11 am

    Bueeeeii ce se intampla? mi-a intrat vechiul blog aici..si am intrat si la moderare, asa ceva nu este posibil ..
    Sunt extrem de revoltata 😀

  11. 11 crocoditza Mai 7, 2009 la 9:15 am

    suri, nu te nervoza 🙂 ca s-a rezolvat din cate vad eu


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Mai 2009
L M M M V S D
« Apr   Iun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE