Jurnal de vacanta – partea a 2-a

 

Cand a fost vorba sa povestim despre unul din cele 5 orase (Paris, Milano, Barcelona, Atena, Londra) mi-a fost greu sa aleg intre Londra si Paris.

Azi mergem la Paris!!!!

Si ca sa nu uitati: „vizita” la Paris va este oferita de Dono, prin bunavointa unei zane bune, cu o ocazie speciala.

Sa va povestesc aventura mea spre Franta si in Franta. Plecam cu masina, am facut vreo 2 zile de mers aproape continuu, ca au fost 2 soferi. Dupa ce am vazut numai 200-220 km/h cat am traversat Germania, de imi ieseau ochii din orbite de emotie (obisnuita ca la noi sa iti iasa tot felul de indivizi in fatza sa franezi pana te ia inima), am ajuns la destinatie. Masina odata parcata in curte, nu a mai iesit pana cand am plecat spre tzara noastra draga, drept urmare, ne-am facut un fel de abonament pentru toate mijloacele de transport, valabil o saptamana parca.

Am vizitat un frumos castel din FontaineBleau, superb! O gradina imensa, niste peisaje deosebite, fazani liberi, lebede, vreo 3-4 bazine cu pesti multi (o sa vedeti in poze) 🙂 pestii mancau de la noi din mana numai paine prajita 😛 la fel si lebedele…. era bataie intre lebede si pesti. M-a si muscat o lebada de degetzel, era una lacoma, ii era ca nu ii mai arunc painea si a intins gatul sa se serveasca singura direct de la mine din mana, mi-a luat si degetul cu totul 🙂

Ziua 1 Paris: Primul si primul lucru facut, am mers la Luvru, am vizitat ce am vizitat si am mers pe Champs-Elysees, unde am descoperit Sephora, cred ca 1 kmp de Sephora!!!! Visul oricarei femei, cosmarul oricarui barbat! 🙂 Pe vreo 200 m lungime  a cate 5 rafturi erau parfumuri si cosmetice numai pentru femei. Pe cealalta parte pentru barbati. Puteai sa incerci orice.  Si am inceput sa fac poze, am apucat sa fac 2, ca a venit un nene de vreo 2 m lungime si 1 m latime si mi-a zis „no photos please”, de cand am facut poza, intr-o multime de cel putin 150 de oameni, a aparut in niciun minut, de nicaieri, si tot asa a si disparut. Si-am mers pe jos in ziua aia, cred ca vreo 20 de km (si nu exagerez). Luvru, Champs-Elysees, Palatul Justitiei, multe alte cladiri imense, usor usor am ajuns la Notre Dame, poze multe, am descoperit si km 0, in drum am gasit si o expozitie Dali, niste prototipuri de la Peugeot de leshinai, intr-un final Arcul de Triumf… si turnul Eiffel, ca nu putea lipsi din programul artistic 😛 Aaaaaa, am uitat sa va zic de TGV, m-am plimbat si cu el in ziua asta.

Ziua 2 Paris: Deoarece in prima zi am cedat fizic, la propriu, imi zvacneau talpile de cat mersesem, am zis sa mai facem un drum pana la turn, sa urcam. Cu mine iar au trebuit duse munci de lamurire, ca mie mi-e frica, eu nu urc, eu astept jos… pana la urma am urcat, n-ati vrea sa stiti ce fatza aveam in lift…. Erau 2 opriri, la primul nivel puteai sa ramai sau puteai sa iei un alt lift care te ducea pana in varf. Pana la primul nivel, am avut neinspirata idee sa ma uit in jos (liftul era din sticla)…. mare greseala, m-am schimbat la fatza, am bagat capul in bratele prietenului si nu l-am mai scos pana nu am auzit usile deschizandu-se. La primul nivel, am coborat, am mai inspectat zona, erau niste restaurante pe acolo (de fapt am vazut indicatoare, dar nu am fost in ele), am admirat panorama, am facut poze multe si… simteam cum se misca turnul!!! Daaaaaa, era o zi in care batea vantul la nivelul solului, rezulta ca acolo la inaltime era mai interesanta situatia, simteai turnul cum parca se misca putin. Am luat liftul pana la nivelul 2, evitand sa trag vreo privire in jur. sus de tot si mai frumos, era o camera amenajata unde erau trecute toate capitalele lumii, cu distanta de la turn pana la ele. Langa turn era un lac cu rate si multi porumbei smecheri care se asezau la tine in palma sa manance.

Era inca dupa-amiaza si stiam ca atunci cand se insereaza, turnul se lumineaza si la ore fixe clipoceste 🙂 Trebuia sa vedem asta, sa filmez, sa fac poze, asa ca am mancat, ne-am facut de treaba ca sa treaca timpul, am vazut monumentul Pacii, unde scrie „pace”, cred ca in toate limbile de pe lumea asta, daca nu toate, oricum in foarte multe 🙂

Si a venit momentul, s-a inserat, s-a aprins turnul, a inceput sa clipoceasca… O minune! Parca era un vis! Si usor usor, am mers spre casa.

Alta zi: Obiectivele de pe lista erau Sacre Coeur si Moulin Rouge. Obiective bifate cu succes. De la Sacre Coeur am mers si cu funicularul. Sa va zic ca pe strada pe care se ajunge la Moulin Rouge e plina pe ambele parti de sex-shop-uri? 🙂

Alta zi: Salonul auto de la Paris. Da, ne-am nimerit in perioada aia,in 2006. Cum puteam sa ratam asa ceva? Mai ales ca aveam langa mine un cunoscator de cai putere, motoare, cilindri in v, in linie, curse, vitezoman. Pai cum sa va zic eu voua? Expozitia presupunea vreo 10 hale imeeeeeeeeense. Adica vreo 10 Romexpo. Erau si tancuri 🙂 Tot ce vrei si ce nu vrei, cu conditia sa aiba roti si motor! 10 zile daca aveam nu reuseam sa vedem tot.

Avem si poze la pachet 😛 Vizionare placuta!

 

14 Responses to “Jurnal de vacanta – partea a 2-a”


  1. 2 crocoditza Aprilie 7, 2009 la 11:56 am

    kaLoo, bine ai venit si multumesc!
    Cu Londra sunt inscrisa la concurs 🙂

  2. 3 Marmotica Aprilie 7, 2009 la 11:57 am

    Tin pumnii la surioara mea si citesc imediat sa vad ce minunatii ai facut tu prin Paris 😀

  3. 5 Marmotica Aprilie 7, 2009 la 12:07 pm

    Ai avut ceva miscare ,si m-ai omorat cu masina de la Peugeot ,damn it!
    Foarte frumos,ar fi o treaba sa ajung si acolo
    :emoticoncareviseaza:

  4. 6 crocoditza Aprilie 7, 2009 la 12:09 pm

    Marmo, rabdare, ca te faci tu mare si fugi in lume! 🙂

  5. 7 Ada Aprilie 7, 2009 la 1:09 pm

    Plimbareato! La Versailles n-ai fost? 😛
    Pe mine acolo m-a muscat de adidas un lebadoi! 😆

  6. 8 Marmotica Aprilie 7, 2009 la 1:43 pm

    lebadoiul stia el de ce se da la tine :))))))) nu te-a muscat el asa degeaba Ada 😛

  7. 9 Mihi Aprilie 7, 2009 la 2:44 pm

    un lebadoi pe nume pierre :))

  8. 10 crocoditza Aprilie 7, 2009 la 3:02 pm

    acum chiar ma oftic, eu nu stiu daca specimenul cu pene care m-a muscat era lebada sau lebadoi 🙂

  9. 11 crocoditza Aprilie 7, 2009 la 3:17 pm

    La Versailles n-am ajuns, dar cu urmatoarea ocazie, nu-l ratez 🙂

  10. 12 Sangerica Aprilie 8, 2009 la 12:23 pm

    foarte fain 🙂
    lebada ce te’a muscat ti’a dat inapoi degetu’, nu?

  11. 13 crocoditza Aprilie 8, 2009 la 12:59 pm

    Sangerica, l-a aruncat 2 m mai incolo, cred ca s-a speriat, s-a gandit ca turbeaza 🙂


  1. 1 Povestea gentii « Fiti fericiti! Trackback pe August 13, 2009 la 6:55 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE