Jurnal de vacanta

Pe stradaPost-ul de azi e servit! Poftiti, va rog, de …. va plimbati, mancam mai tarziu, dupa ce ne plimbam si ne facem pofta de mancare.

Turul Londrei va este oferit de Dono, prin bunavointa unei zane bune, cu o ocazie speciala.

Astazi mergem in Londra. O sa mergeti cu mine, cu gandul si sper sa va fac sa traiti tot ce am trait si eu.

Trebuia sa mergem la o nunta in Anglia. Transport: cu avionul. Eram ingrozita! Mi-am facut toate rugaciunile posibile, m-au luat toate gandurile si transpiratiile, cu greu am intrat in avion, mi-am cautat locul, asteptam cu inima cat un purice momentul decolarii. Era primul meu zbor cu avionul, dupa cum poate v-ati dat seama. In momentul in care a decolat, mi-am simtit stomacul in gat, m-au luat emotiile (senzatia e cam ca in tampeniile alea de la balci de te invart pe toate partile), am simtit o usoara stare de voma, am zis ca daca pun piciorul pe pamant nu imi mai trebuie avion. Bineinteles ca am prins si zona de turbulente si am varsat un sos pe stewardesa 🙂 M-am culcat in speranta ca alea 3 ore sa treaca repede, ca nu mai suportam. Cand m-am uitat pe geam…deja ma si vedeam facuta bucati si bucatele… ce sa mai… senzatii tari! Poza din avion

 

Intr-un final, m-am obisnuit, am aterizat, a fost ok, am pus piciorul pe pamant, am rasuflat usurata. In Londra stateau mirii, acolo am fost cazati si noi. Intr-un hotel superb, un apartament deosebit, aveam vedere in curtea Palatului Reginei.

Am fost in Bulgaria, Franta, Grecia, Germania, Anglia, fiecare are farmecul ei. Mi-aduc aminte cu drag de Paris, de Atena, dar pana acum de departe Londra e castigatoare. Cata curatenie, cata omenie, oamenii daca te vad dezorientat, se ofera sa te ajute, cata istorie, cat bun simt… ce sa mai… am fost marcata. Majoritatea cladirilor sunt cu caramida...

 Ce-i drept, Londra pentru buzunarele noastre, made in Romania, e scumpa.

Bine, ca sunt magazine si magazine de haine, supermarket-uri si supermarket-uri… ca peste tot, de altfel, adica si pentru oamenii de rand si pentru cei cu fitze. Nici nu stiu cu ce sa incep… Sa va zic de Big Ben? Mai bine vi-l arat! 🙂 Big Ben-ul pe inserat

Am vazut Big Ben-ul din prima zi cand am ajuns … nerabdatori si obositi, dar a meritat! N-aveam stare si nu vroiam sa pierdem timpul, vroiam sa vedem tot ce putem si, in mare, cred ca am reusit.

Am fost la muzeul figurinelor din ceara. M-am tras in poza cu Beckham, cu Brad Pitt, familia regala, Madonna, Will Smith…. cu tot ce era pe acolo.

 

Eu si Will, la o petrecere :)

Muzeul figurinelor din ceara

 

Intr-o alta zi, ne-am suit in autobuzul vestit supraetajat, ne-am pus castile in urechi si am dat un tur al orasului, am coborat peste tot unde ni se parea mai interesant. Astfel am vazut tot felul de monumente, Trafalgar Square, Tower Bridge (am mers pe prea vestitul pod, am vizitat o cetate care e aproape de pod, imi scapa numele).

Vremea era destul de capricioasa… cand soare, cand frig, ce-i drept am reusit sa si racesc in conditiile alea.

Dupa ce am identificat cam toate obiectivele turistice din autobuz, urmatoarele zile am luat strazile la picior, cu harta in mana, am mers cu metroul, ne-am plimbat cu vaporasul.

Ce am admirat foarte mult la englezi, pe langa faptul ca sunt de un bun simt iesit din comun, e ca se relaxeaza. Cum? Pai simplu… Parcuri, spatii amenajate, iarba, verde vezi peste tot. Nu sunt placute ca la noi cu „NU CALCATI IARBA” sau „NU RUPETI FLORILE”. Acolo, toti se relaxeaza stand pe iarba, direct pe iarba, fara pres sau mai stiu eu ce alte minuni. Oamenii se intind, la propriu, pe iarba, chiar daca sunt la costum. Nu au voie sa fumeze in pub-urile lor celebre, drept urmare, cam pe la 6-7 cand se termina programul, o sa vezi in fata fiecarui pub o multime de oameni care pufaie si duc halba la gura. Au cele mai multe feluri de bere, cu tot felul de arome, o gramada de combinatii, nici nu stii ce sa bei.  Mancarea? Deosebita!!!  Pe strazi (pe carosabil, mai exact) erau desenate tot felul de indicatii, scrise mari cat sa vada tot chiorul, mai ales la semafoare, tinand cont ca la ei se circula pe stanga, fiind multi turisti, au luat atitudine, in sensul ca iti scrie „LOOK LEFT” nu sa te uiti in dreapta cum esti obisnuit si sa te calce taxiul 🙂

In Londra

Cum am frica de inaltime… cea mai mare incercare a fost la „London eye”… roata aia imensa… Toata lumea s-a rugat de mine sa urc si eu… eu nu, ca mi-e frica, intr-un final am zis sa urc, ca poate regret pe urma. Si bine am facut! Roata se misca foarte foarte incet, iti da senzatia ca nici nu se misca, privelistea de sus e superba, am facut foarte multe poze (adevarate vederi). Chiar langa roata e Aquarium…. a fost si n-a fost asa impresionant, adica pestii erau frumosi si multi, amenajarea era deosebita, pe zone, cu liane, cu zgomotele specifice, dar mic, mult prea mic sau asa mi s-a parut mie.

London eye - De sus din cabina

London EyeAlt punct turistic: British Museum. Fascinant! Niste camere imense, fiecare asezate pe tari, pe urma pe secole, pe dinastii, pe tot felul…. Imens! La parter avea un mic restaurant, autoservire, buna mancarea…. si mai bune preturile, preturi de muzeu 🙂 5 lire o sticla de jumate de apa plata!

Am facut atatea in Anglia, am vizitat foarte multe (inclusiv Oxford-ul), incat sunt convinsa ca nu mi-am amintit tot.

V-am aratat o mica particica. Aici coborati… e ultima statie 🙂 V-am plimbat, v-am povestit… am facut pe ghidul, sper ca v-ati simtit bine! Cand va fi urmatoarea „plecare”, spre Paris, va anunt!

British MuseumTaxi de Londra

12 Responses to “Jurnal de vacanta”


  1. 1 Asterix Aprilie 6, 2009 la 6:44 pm

    Felicitari!
    Cat dai pe biletele la Londra?

  2. 2 teiucul Aprilie 6, 2009 la 6:46 pm

    Frumos! Ai putea sa faci un mic ghid si tu 🙂

    PS – Mai da o privire la conditiile de concurs. Trebuie sa mai pui niscaiva link-uri 😉

  3. 3 crocoditza Aprilie 6, 2009 la 6:50 pm

    Asterix, ma mai gandesc 😛
    Teiucul…. da… vad… am uitat, m-am luat cu pozele, mi-au mancat zilele cat am stat sa le inserez.Multumesc 🙂

  4. 5 Lori Aprilie 6, 2009 la 8:38 pm

    Foarte frumos,crocobauro!! 🙂

  5. 6 Monique Aprilie 6, 2009 la 10:18 pm

    Very nice,Croco!
    Hai ca fusei si-n London…m-am scos 😆

  6. 7 1Q Aurel Aprilie 7, 2009 la 7:10 am

    Verii fain 🙂

  7. 8 crocoditza Aprilie 7, 2009 la 7:46 am

    Multumesc, multumesc, autografele mai tarziu 🙂
    Daca am timp azi, facem si un tur de Paris, numai daca v-a placut de mine ghid 😛

  8. 9 Ada Aprilie 7, 2009 la 9:43 am

    Deci da… astept turul Parisului, sa vaz cat ni s-au intersectat drumurile! 😛
    Neata si tie! 😀

  9. 10 Marius Aprilie 7, 2009 la 11:00 am

    Multumim, am notat. Atena a ramas cam fara concurenti daca vrei sa incerci o alta destinatie…

  10. 11 crocoditza Aprilie 7, 2009 la 11:03 am

    Marius, Londra si Paris-ul au fost mai proaspete in memorie 🙂
    Uite o sa incerc si cu Atena maine, dar trebuie sa caut pozele. 😛

  11. 12 realvisuals Mai 3, 2009 la 8:18 am

    Thanks for sharing.

    Regards!
    http://www.real-visuals.com


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE