Post la repezeala si somn

Ati pacalit? Ati fost pacaliti? Sper ca nu v-ati furat-o prea rau. Gata, rasuflati usurati, a trecut! 🙂

Azi-noapte n-am avut somn. Si nu, nu de focul pacalelilor 🙂 Pur si simplu n-am putut sa dorm, m-am intors pe toate partile… n-am inchis un ochi si acum sunt capie, drept pentru care va voi servi postarea de azi mai dupa-amiaza, acum vreau sa dorm, sper sa si reusesc! 🙂

5 Responses to “Post la repezeala si somn”


  1. 1 TheNutz Aprilie 2, 2009 la 1:03 pm

    Nu se face asa.
    Ca sa creezi suspans/interes tre’ sa spui si despre ce scrii dupa ce te „trezesti”

  2. 2 crocoditza Aprilie 2, 2009 la 2:11 pm

    TheNutz, nu era interes sa creez suspans 😛 nu am o strategie de piata 🙂 pur si simplu, asa mi-a venit, asa am scris, oricum n-am mai dormit…n-am apucat nici sa postez… sper sa reusesc sa le fac pe toate, ca azi e o zi mai plina

  3. 3 crocoditza Aprilie 2, 2009 la 2:13 pm

    Daca totusi este cineva iubitor de suspans…. nu spun decat ca o sa fie fooooooooarte interesant 🙂

  4. 4 TheNutz Aprilie 2, 2009 la 2:14 pm

    Eeee vezi!
    Acu ai si strategie 😛

  5. 5 Ada Aprilie 2, 2009 la 2:27 pm

    Tantananananananana! (bat tobeleeeeeeeeeee)
    paf! si trebuia sa apara postul! 😛

    La mine clipa magica a sosit! 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE