Vrei sa fii … sotia mea?

Astazi cica trebuie sa am un post sa va lase cu gura cascata, sa fi meritat asteptarea… sa vedem daca reusesc…

De curand ii povesteam Adei cum incerca un nene sa ma convinga sa-mi dea o carte, ca dupa ce citesc eu acolo si daca fac ce zice d-na carte, ma marit cu cine vreau eu in maximum 3 luni. Zilele trecute am dat de un articol pe net care se numeste „Cum il convingi sa te ia de nevasta” si vi-l si redau: „

Il iubesti la nebunie. El, la randul lui, te copleseste cu iubire. Stii sigur ca el este jumatatea ta, esti sigura ca va e scris in stele sa fiti impreuna pentru totdeauna. Nu mai ai rabdare pana cand va ingenunchia in fata ta ca sa te ceara de sotie? Apeleaza la cateva trucuri de magie. Alba, bineinteles! Pentru ca micile „vraji” sa functioneze n-ai nevoie decat de suflet curat, dispozitie ludica si intentii pozitive. Asadar, alege-ti vraja in functie de ce vrei sa obtii:

CERERE IN CASATORIE
Fa rost de o suvita din parul lui, o lumanare rosie si un vas plin cu coada-soricelului – planta vrajita, cu puteri magice nebanuite. Mai ai nevoie si de o bijuterie primita in dar de la el; nu e nevoie sa fie dintr-un metal pretios. Vei infaptui ritualul intr-o zi de vineri (ziua zeitei Venus), cand Luna e in crestere si, in cel mult o luna, vei primi cererea in casatorie.

  • Amesteca firele de par in vasul ce contine planta binefacatoare.
  • Aprinde lumanarea si treci bijuteria de trei ori pe deasupra flacarii.
  • Lasa apoi lumanarea sa arda complet, apoi repeta de sapte ori: „Amor ignit amorem” (iubirea aprinde iubire). „

Doamne, unde am ajuns? M-am bagat la somn intr-o lume normala si m-am trezit intr-o lume plina de nebuni si nebune? Cata disperare sa fie in sufletul nostru cand vine vorba de casatorie? Sa ajungem sa taiem parul celui de langa noi, si daca imi aluneca foarfeca si il capresc? 🙂 Ii fac un ciuf de toata frumusetea, si in loc sa ii fac vrajitorii sa ma ceara de nevasta, o sa caut vrajitorii sa nu mai scoata fum pe urechi de nervi si o sa ma caut si de bani sa-i platesc vizita la frizer 🙂

Stau si analizez la rece, pe cat posibil… lumea nu mai e ce-a fost, oamenii s-au mai civilizat, s-au mai luminat (sau nu), femeile nu mai fac repede copii la 19-20 de ani, nu se mai marita devreme, si totusi …. aveam aceleasi frici de acum 10 de ani…. raman nemaritata! nu ma cere! de ce nu ma cere? cand ma cere? ma va cere? cum sa-l fac sa ma ceara? inelul o fi frumos? cu diamante sau zirconiu? sper sa fie maaaaaaaare si scump sa ma dau mare, sa moara Icsuleasca de invidie! repede sa fac un copil sa-l tin langa mine sau poate asa ma ia de nevasta. Cunoasteti gandurile astea, nu toate, macar unul? Daca esti femeie, da! Macar una din aceste „dileme” ne-a ocupat din timp, ne-a mancat nervii. Multe din intrebari mi le-am pus si eu. Dar totusi, de unde disperarea asta?

Adica, nu inteleg, daca el nu simte sa te ceara de nevasta sau nu vrea sa fiti impreuna, de ce sa fortezi nota? De ce sa te incapatanezi sa vrei ceva ce nu vine de la sine? Sa ma marit de dragul de a zice ca-s maritata? Sa inchid gura lumii? Sa dovedesc ce smechera sunt sau care e faza? De ce sa faci farmece, sa ai parte de o casnicie „falsa”, pe urma te intrebi de te-a inselat, ce nu merge, de ce vine tarziu acasa, de ce nu va intelegeti. Nici nu cred ca un copil tine un barbat langa mine, nici nu sunt pe principiul ca  nu o sa fac un copil daca nu sunt maritata. Fac un copil atunci cand simt ca sunt pregatita, indiferent ca sunt maritata sau nu. Tatal nu vrea sa se insoare cu mine? Foarte bine! Nu vrea sa stie de copil? Sa fie sanatos, o sa incerc sa ii ofer tot copilului tot ce e mai bun din mine, sa nu-i lipseasca nimic, sa il fac sa se simta cel mai fericit.

Nu sunt impotriva casatoriei, nu cred ca daca te casatoresti, te legi de maini si de picioare, nu mai iesi nicaieri, stai la cratita sau mai stiu eu ce alte tampenii. Nici cu varsta nu am o problema! Daca exista iubire sincera, daca puteti sa va intretineti, nu am nimic impotriva sa te casatoresti si la 20 ani.

 Sa va zic de mine, pe la vreo 20 de ani vroiam sa ma marit (copil mic si prost 🙂 ), vroiam cu orice pret, de ce? Nu stiu! Mi se pusese mie pata! Se maritau prietene d-ale mele si vroiam si eu. Norocul meu ca a fost altcineva cu capul pe umeri si a zis ca-s nebuna si ca nu ma ia de nevasta 🙂 La vreo 2 ani s-a intors roata, eram eu ceruta de nevasta si de ambitioasa ce sunt, am zis „aaaaaaaaaaa, vrei sa ma marit cu tine? pai cand am vrut eu, n-ai vrut tu, ia uite ca acum nu vreau eu!” La prima cearta crezuta „definitiva”, eram hotarata „ma marit ca sa imi schimb viata total, gasesc eu cu cine sa ma marit”. La scurt timp, mi-a trecut cu maritisul. Acum 2 ani, iar mi s-a pus pata aia de nu iese nici cu Ariel, „vreau sa ma marit” si tip la cel care dormea in dreapta mea:

– Dormi?

– Nu, ce e?

– Auzi?

– Ce e?

– Vreau sa ma marit!

– Iar ai innebunit? Culca-te si termina cu prostiile!

– N-auzi? Vreau sa ma marit!!! Si trebuie sa ma ceri de nevasta intr-un fel, intr-un mare fel! Adica sa fie asa ceva.. sa nu stiu nimic, sa ma surprinzi, sa fie grandios, ca la televizor, sa scrii pe cer, nu stiu, sa faci ceva iesit din comun!

– Hai ca vorbim alta data, ia si culca-te ca ai inceput sa aberezi!

– Tu nu intelegi? Vreau sa ma marit!

– De ce vrei tu sa te mariti acum?

– Pai am vazut cea mai frumoasa rochie de mireasa expusa la Unirii acolo la parter, de la Alb&Negru, e tot ce mi-am dorit, e cea mai frumoasa rochie pe care am vazut-o vreodata, e pentru mine facuta si vreau neaparat sa o am si nu pot sa o port decat daca sunt mireasa, asa ca vreau sa ma marit!

Zambeste si zice „esti nebuna! hai sa dormim, lasa rochiile ca avem altele pe cap.” Eu m-am enervat teribil, pentru ca in momentele alea erau sentimentele mele, imi doream mult de tot rochia, ma simteam neluata in serios… intr-un final, am adormit, bombanind.  Bineinteles, ca anul trecut am fost ceruta de nevasta, ba chiar gasise si data libera la restaurant si de data asta simteam eu nu imi mai trebuie maritat … ca parca vreau sa ma asigur ca relatia e PERFECTA, nu stiu ce vreau, nu stiu nici cand vreau. Si nici nu sunt genul care sa isi puna nunta peste 2 ani ca nu e restaurantul X liber. Nu inteleg lucrul asta, pai intr-un an sau 2 se pot intampla atatea!!!! La mine treaba e simpla, ori ma marit cand simt si sunt hotarata, ori deloc, si cand simt, pai trebuie sa ma iei de mana sa ma duci repede la Primarie ca poate pana maine ma razgandesc 🙂 si daca pun si nunta, cu rochie, tot tacamul, in max. 2 luni, ca eu nu astept un an. Sunt dificila, nu? Iata-ma la 25 de ani nemaritata, dupa cateva incercari esuate 🙂 si supravietuiesc, imi merge bine si n-am de gand sa ma apuc de fermecatorii 🙂

Update 1: Ce v-am povestit despre mine cu „ma marit”, „nu ma marit”, era din capitolul „Asa nu”, ce va spuneam pe langa, gandit la rece si logic, e din capitolul „Asa da” 🙂 Stiti treaba ca la teorie suntem buni toti, practica ne omoara 😛

 

31 Responses to “Vrei sa fii … sotia mea?”


  1. 1 Ada Aprilie 2, 2009 la 8:38 pm

    Sa stii ca imi place postul… frumos asa si e bine sa tina numai de tine chestia asta, bine, de voi doi. E excelent daca n-ai stres exterior pe cap, adica rude binevoitoare acrea baga fitile si intrebari de genul asta fix cand ti-e lumea mai draga…offffffff!!! 😀

  2. 2 crocoditza Aprilie 2, 2009 la 8:47 pm

    rudele nu ma streseaza, ne stresam noi reciproc destul pe tema asta 🙂

  3. 3 Ada Aprilie 3, 2009 la 8:16 am

    Anul trecut, cand nebuna mea isi cauta rochie, pretena mea aia cu 50 de rochii probate… m-a chinuit pe mine si intrasem si eu in febra aia a cautarii… si cautam pe net ziua la birou si seara mergeam sa probeze. Si zuza aici de fata si-a salvat in calculator niste poze cu rochii de mori… la ce mi-or trebui nush, dar cred ca visam si eu cu ochii deschisi! 😛 Fac si eu ca tine, mi s-a pus pata pe rochia aia, o vreau… ok… si? mai departe??? 😛 😆
    Tin sa te anunt ca mi-am revenit, desi imi mai fug ochii pe la magazine de-astea! 😛

  4. 4 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 9:15 am

    3 cuvinte: oh my god!
    nu ca as vrea sa inteleg, dar sa te contrazici de atatea ori intr-un singur post? sa stii ce/cum trebuie si sa te comporti contrar a ceea ce stii, e ceva.

  5. 5 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 9:22 am

    TheNutz, stii care e problema cu dragostea? 🙂
    Si imi fac mea culpa!
    De cele mai multe ori stii exact ce trebuie sa faci, gandesti bine la rece, insa atunci cand ti se pune pata sau esti indragostit sau iti doresti ceva, intervin niste stari de idioteala, inexplicabile 🙂 si nu mai actionezi asa cum ar trebui (logic) sau cum gandesti tu, de obicei.
    La inceput am zis cam cum ar trebui sa fie, am recunosc ca si eu am avut parte de gandurile cu maritatul si le-am si descris.
    Si buna dimineata! 😛

  6. 6 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 9:24 am

    Intre timp cica mi-am revenit, sper! Cel putin am refuzat ultima cerere in casatorie, nu mai disper 🙂 Acum nu mai vreau sa ma casatoresc decat daca simt ca totul e perfect! Si cum n-o sa fie probabil niciodata perfect, cred ca raman fata batrana 🙂

  7. 7 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 9:29 am

    mama, sa tii pozele alea bine, ca poate avem nevoie de ele vreodata 🙂

  8. 8 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 9:49 am

    Acum nu mai vreau sa ma casatoresc decat daca simt ca totul e perfect!
    Perfect (stii ca nu exista perfect) sau pentru ca: nu ti s-a pus pata sau nu esti indragostita sau nu iti doresti?
    Daca pe primele doua le inteleg si sunt oarecum periculoase in perspectiva luarii unei decizii pe baza lor, pe ultima nu o mai inteleg. Dorinta inseamna motive cu atat mai mult cu cat iei decizii pe baza ei.

  9. 9 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 9:55 am

    TheNutz, cate un pic din toate 🙂
    Mi-ar placea sa fiu atat de indragostita incat sa nu imi mai doresc altceva decat sa ma marit cu cel de langa mine.
    Uite, hai sa-ti zic o chestie pentru care iar o sa ma judeci 🙂
    Anul trecut vroiam sa raman insarcinata … ca am eu un fix ca vreau sa fiu mamica tanara, si am mai deschis o mica afacere ca s-a ivit o oportunitate, am anulat planurile de mamica, asa si cu nunta.

  10. 11 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 10:20 am

    Poate „judec” e prea mult spus, uite rectific „iti faci o parere” 🙂
    Nu sunt nici perfecta, nu actionez logic de multe ori 🙂
    Nu ma inteleg nici eu in unele cazuri, ce pretentii sa am de la altii? Sunt dificila! Ba vreau, ba nu vreau, ba simt ca e totul exact cum imi doresc, ba ma sucesc, ba vreau sa ma marit, pe urma imi zic ca pot sa traiesc si asa, ca intelegerea, respectul, dragostea nu tin de hartia aia roz pe care scrie Certificat de casatorie. Sunt om, am atatea griji pe cap, trebuie sa stau cu gandurile in toate partile… mai am si scapari! 🙂

  11. 12 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 10:26 am

    🙂 te inteleg. Nu te ingrijoreaza tendinta asta de a „te suci”? Tuturor ni se intampla sunt sigur dar eu ma gandesc de 3 ori daca vreau sau nu ceva si nu mai revin asupra deciziei. Tu?

  12. 13 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 10:31 am

    Eu sunt omul momentului, nu prea imi place sa planific in detaliu, sa analizez de o suta de ori, fac ce simt pe moment.
    Mie daca imi spune cineva sa merg la munte sa iau paine si am timp, ma duc la munte si iau paine 🙂 nu stau sa ma gandesc „de ce sa fac 250 de km, are paine si aici, cu ce masina plec, cine mai merge”….
    Eu sunt pe principiul: decat sa regreti ca n-ai facut, mai bine sa regreti ca ai facut!

  13. 14 Ada Aprilie 3, 2009 la 10:31 am

    Nu nene, femeile sunt altfel, daca voi puteti sa va pastrati luciditatea si in cele mai aiurea momente, ei bine, noi nu!
    Si crede-ma, cand am stat sa ma gandesc de 3 ori inainte de a face ceva, a iesit naspa! De multe ori, cand am hotarat ceva, a fost bine ca n-am mai revenit asupra deciziei sa ma gandesc de 3 ori!

  14. 15 Marmotica Aprilie 3, 2009 la 10:45 am

    Maritis..Ah..
    O sun pe mama sa ii spun ca eu nu ma marit.
    Replica: Lasa mama ca nu e grav,o bucata de carne gasesti pe toate drumurile,nu trebuie sa mariti neaparat.
    Sun pe tata: tati,stii eu nu vreau sa ma marit,asa ca nu mai spune la toata lumea ca in cativa ani fiica-ta face nunta.
    Replica: CUm?? Pai trebuie,de ce nu vrei ? O sa traiesti asa fara sa fii maritata? Si copii nu faci? O sa fii o mama singura ?
    Ma sun pe mine: Sa nu te prind ca te mariti.
    Replica: Nici o problema,nu am ganduri.

  15. 16 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 10:47 am

    Marmo :)))))))
    Foarte tare ai fost!

  16. 18 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 10:54 am

    „decat sa regreti ca n-ai facut, mai bine sa regreti ca ai facut!”
    Am auzit asta de atatea ori incat imi vine sa il iau la palme p-ala de a nascocit zicala.
    Care e diferenta intre a face si a nu face? Nu reprezinta ambele aceeasi idee, aceeasi hotarare? Sau e doar valabila in cazul persoanelor foarte nesigure?

    BTW Ada, nu e intotdeauna necesar sa te gandesti de 3 ori inainte de a face sau a nu face ceva, insa nu poti merge pe prinicipiul mai bine ma arunc si vad eu daca e sau nu apa in piscina pana la urma suna cineva la 112.

  17. 19 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 11:02 am

    Te contrazic 🙂 Exista o diferenta!
    Exemplu:
    Sunt indragostita de un baiat, n-am curaj sa-i spun ca sunt amorezata ca nu stiu ce-o zice, ce impresie si-o face, daca nu iese cum vreau …. si nu mai zic nimic, si el isi gaseste pe alta, si poate era sufletul meu pereche! Si ma uit in urma… regret ca nu i-am zis!
    Asa daca ii zic, exista sansa sa iasa bine, daca nu merge, asta e…macar am incercat. In sensul asta ziceam mai bine sa regreti ca ai facut, decat ca n-ai facut, nu sa te arunci in piscina sa iti rupi gatul 🙂
    Ca in privinta asta, eu nu stiu sa merg nici pe bicicleta, nici cu rolele, tocmai pentru ca m-am gandit de 10 ori ca s-ar putea sa cad, sa-mi rup ceva, sa trag altele mai grele decat sa ma bucur ca merg pe bicicleta, si am preferat sa stau linistita 🙂

  18. 20 Marmotica Aprilie 3, 2009 la 11:03 am

    Actually TheNutz eu zic ca sunt total opuse.
    Si la treaba cu ganditul de 3 ori inainte,asta depinde foarte mult de persoana,de modul de gandire,de viata lui.Daca eu de exemplu stau sa ma gandesc muult si bine pana sa iau o decizie,colegu poate sa stea 15 min si apoi ia decizia si iese totul bine.Trebuie sa iei in considerare ca desi situatiile sunt asemanatoare oamenii sunt diferiti.Si daca la colegul a mers,la tine s-ar putea sa nu mearga.
    Pfff e mult de discutat pe tema asta.

  19. 21 Ada Aprilie 3, 2009 la 11:11 am

    @TheNutz: desi poate stresanta zicala, foarte adevarata! clar depinde si de situatii, pentru ca s-ar putea sa te doara si mai tare regretele pentru ce ai facut decat cele pentru ce n-ai facut… si viceversa, intelegi tu! 😀
    Eu asta o vad ca pe un punct forte la o persoana, adica frate, am luat o hotarare, merg pana la capat, inseamna putere, determinare, personalitate. Chiar daca de cele mai multe ori poate nu iese bine, admir curajul si puterea de a-ti asuma consecintele propriilor fapte/greseli!

  20. 22 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 11:39 am

    crocoditzo, regreti ca n-ai riscat sa-ti franga inima baiatu, da’ nu regreti ca n-ai riscat sa-ti frangi gatu de pe bicicleta. deci gatul e mai important decat inima dar in ambele situatii procedezi la fel, nu iti asumi riscul. Deci nu e vorba nicidecum de a sta si a gandi de 3 ori cat de a iti asuma riscurile actiunilor.

    Ada, urasc genul asta de clisee inteligente care ofera o justificare fiecaruia pentru propriul sau confort.
    Dece sa nu iti asumi deciziile pe care le iei si sa te ascunzi in spatele cuvintelor si regretelor.
    Asta e frate ai facut-o sau nu a fost decizia ta, asuma-ti decizia nu o da cu regrete sau cu consolari de genul “decat sa regreti ca n-ai facut, mai bine sa regreti ca ai facut!”
    si mai e una „ce nu te omoara te face mai puternic” yeaaakkk!

    • 23 ingeritzaa Aprilie 3, 2009 la 8:21 pm

      Foarte adevarat ce ai zis TheNutz. Uite si o alta zicala: cine nu risca, nu castiga. SI apropo, cu totii ne-am asumat riscul de a cadea, chiar inainte sa apara moda cu rolele, si anume cand am invatat cu totii sa mergem in picioare 🙂
      Cateodata se merita sa iti asumi si riscuri, doar asa putem evolua.

  21. 24 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 12:02 pm

    TheNutz, shoot me 🙂 ce sa fac, asta sunt, alta mama nu mai face 🙂 sigur!

  22. 25 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 1:14 pm

    nu despre asta era vorba.

  23. 26 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 1:17 pm

    TheNutz, uite am pus un update la post 🙂
    Si zi cu vorba aia…. ca sa nu te las nelamurit 😛

  24. 27 TheNutz Aprilie 3, 2009 la 1:47 pm

    😀 f dragut updateul
    Vorba era ca atunci cand ne dam seama de erori sa incercam sa le evitam si sa nu ne resemnam mioritic 😛

  25. 28 crocoditza Aprilie 3, 2009 la 7:11 pm

    TheNutz, macar a fost interesant postul 🙂 a meritat asteptarea 😛
    Cat despre erori …. nu cred ca exista cineva care sa vrea in mod voit sa greseasca… se mai intampla, ideal ar fi sa si invatam din greseli, asa e!

  26. 29 greg Aprilie 3, 2009 la 11:53 pm

    buna seara
    eeee … tineretile asta ,fac vrute si ne vrute 🙂
    app izbitul tau este stilist 🙂

  27. 30 crocoditza Aprilie 4, 2009 la 9:11 am

    greg, nu stiu daca e stilist, dar macar e cu stil 🙂


  1. 1 E duminica … « Fiti fericiti! Trackback pe Noiembrie 15, 2009 la 9:19 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Aprilie 2009
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE