the end

Cum spumegam eu in voie din cauza site-ului, vorbesc cu o prietena pe mess, imi vars nervii… si m-a linistit… de tot!

Serios! Lucrurile au fost ceva de genul:

– De ce i-ai dat sa iti faca site-ul?

– Ne cunosteam, am zis sa manance si el o paine castigata cinstit, dar de buna ce-am fost, uite ce trag cu prostul. Dar lasa, ca ma duc la toate televiziunile locale, ii pun controale pe cap, il fac vedeta, sa vada si el cu cine s-a pus si ca mi-a ajuns rabdarea la limita limitelor

Ea, calma (d-aia m-a si calmat imediat):

– Nu iti mai face sange rau… daca  ai vrut sa-i faci un bine, nu ii mai intenta proces, nu ii fa rau atat de mult, esti mult mai buna decat el. Pentru orgoliul tau, l-ai facut sa ii fie frica, dar lasa-l”

Si gata. M-am hotarat sa inchei subiectul. Asa e, de facut rau e mult prea usor, vreau sa fiu mai buna, treaca de la mine, nu o sa mai tzip la el, nu o sa il mai amenint… nu o sa ii mai intentez proces. Elena, ar fi bine sa-ti multumeasca!

Si cum stateam noi de vorba pe urma calme si vorbim fiecare ce-a mai facut, imi spune ca are nevoie de o colega de apartament si daca stiu pe cineva! Tot ea a venit cu ideea in gluma sa zic pe blog ca poate se scapa de o grija 🙂 Si cum nu trebuia sa-mi zica de 2 ori, m-am conformat 🙂 E cineva interesat? Se cauta colega de apartament cu 2 camere, aprox.150 euro partea de chirie pentru fiecare, plata pentru chirie se face in avans pe minim 2 luni, deci trebuie sa aveti macar 300 euro la purtator 😛

Pentru mai multe detalii: ingeritzaa@yahoo.com

Si tot in gluma, zicea sa fac un casting ca nu gaseste si ea un printz calare, frumos, destept, intelegator, toate cele 🙂

Daca se arata doritori, fac si casting 😛

 

19 Responses to “the end”


  1. 1 greg Aprilie 1, 2009 la 12:57 am

    crocoditza . devi tot mai interesanta 🙂

  2. 2 Ada Aprilie 1, 2009 la 8:37 am

    :lol:Nu-ti ajunge cate faci? Acum mai faci si casting?! 😛

  3. 3 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 9:08 am

    Neatza, eu sunt mai intarziata 🙂
    Fac de toate ce sa mai fac.
    Fac pe fotograful, impresarul, agentia matrimoniala, totul pentru prieteni 😛

  4. 4 jasmin Aprilie 1, 2009 la 10:10 am

    „Si tot in gluma, zicea sa fac un casting ca nu gaseste si ea un printz calare, frumos, destept, intelegator, toate cele 🙂 ”

    Nu faci un casting si pentru mine? Fara gluma… 😉

  5. 5 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 10:21 am

    jasmin, cu cea mai mare placere! Te bagi? 🙂

  6. 6 Anestisia Aprilie 1, 2009 la 5:26 pm

    Da-da, si pentru mine, dar nu-i nevoie sa fie el (printul)calare. Pot si io. 😆

  7. 7 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 6:28 pm

    Ane, atunci pentru tine fac rost doar de cal 🙂

  8. 8 Anestisia Aprilie 1, 2009 la 6:45 pm

    =)))))))))))))))) nu mersi! nu de pozitie era vorba? 😆

  9. 9 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 6:58 pm

    printzul trebuie sa fie neaparat calare …. pe cal, da? 🙂 nu te mai gandi la prostii 😛

  10. 10 Anestisia Aprilie 1, 2009 la 7:04 pm

    Nu se mai poarta, de pe vremea lu’ „priti uoman” , da? 😆
    De-atunci nimeni nu se mai gandeste la prostii, toata lumea le face. :angel:

  11. 13 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 7:16 pm

    si e plictiseala mare? 🙂 ca azi ai fost prezenta peste tot 🙂

  12. 14 Anestisia Aprilie 1, 2009 la 7:41 pm

    Azi a fost mai liniste, si cu ocazia asta am reusit sa-mi fac plimbarea prin bloguri. 🙂

  13. 15 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 7:46 pm

    Ce sa zic, bine ai venit si pe la mine 🙂 Imi cer scuze ca nu am fost acasa sa iti deschid personal usa, dar vad ca te-ai descurcat, bine ca am lasat suc si mancare pe masa, pe urma ziceai ca nu sunt o gazda buna 😛

  14. 16 BlueAngel Aprilie 1, 2009 la 8:39 pm

    Bre… ce-i cu nebuneala asta aici???? Pai nu va e rusine>

  15. 17 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 8:42 pm

    Ermi, baga-te cu tupeu ca se lasa cu pozitii calare 🙂

  16. 18 BlueAngel Aprilie 1, 2009 la 9:17 pm

    Io numai cu tupeu ma bag de obicei 😛


  1. 1 Vreau o … minune! « Fiti fericiti! Trackback pe Ianuarie 26, 2010 la 9:41 am

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE