Marti, de dupa luni :)

Ce bine e sa dai cateva telefoane …. am rezolvat cu site-ul, partial… scapam toti de stresul asta 🙂 eu de nervi, voi de a mai fi nevoiti sa cititi de nervii mei provocati de un amarat de site.

Firma unde a fost gazduit … oameni seriosi (v-am zis ca le-am trimis o plangere), au pus mana pe telefon, l-au contactat pe profesionistul meu, acesta de rusine, de frica sau ce sentimente l-or fi incercat mi-a dat toate datele de administrare a site-ului, mi-a adus si chitanta. Ce sa mai … fericire mare! Dar oricum nu il las sa scape, de acum joaca el ca mine si cand cant eu! Tot azi am aflat si o gramada de chestii folositoare despre site-uri de la TheNutz. Deocamdata am o batalie castigata, satisfactie maxima, eram numai un zambet.

Pe urma ma gandeam … ce ma agit eu atat, de ce trebuie sa pun la suflet tot, sa iau in seama toti „neica nimeni”… eu chiar ma enervez, ma doare capul, nu-mi vine sa cred de ce specimene ma lovesc uneori.

Daca v-as povesti cate tzepe mi-am luat… si profesional, si legat de prieteni, in general de la oameni, intr-un fel sau altul. De fiecare data ramaneam cu un gust amar ca am incredere in oameni, ca sper ca si cei din jur sa fie sau sa gandeasca asa ca mine, sa fie de buna credinta. Dupa fiecare experienta eram convinsa ca o sa am grija sa nu mai existe o data viitoare. Pana data viitoare! 🙂 Nu stiu de ce sunt asa… nu pot sa tin suparare, sa port pica, sa ma uit invidios pe careva, daca ma „razbun” e o chestie pur si simplu de orgoliu si doar in ultima instanta, cand simt ca de buna ce-am fost, m-a luat cineva de proasta, mai scot si eu gherutele asa de control cand e nevoie. As vrea sa fiu si eu mai afurisita, mai indiferenta …

Intr-un fel ma bucur, nu vreau sa ajung imuna, nu vreau sa ma afecteze atat marlaniile unora si nesimtirea din jur incat sa fiu un munte in permanenta defensiva, sa suspectez pe toata lumea. Prefer sa am incredere in oameni, vreau sa cred ca mai exista oameni in firea lor, ca sunt si oameni cu bun simt, cu intentii bune. Vreau sa fiu om si sa raman om!

0 Responses to “Marti, de dupa luni :)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE