Cand credeam ca am scapat …

vine bomba, adica mailul de la ora 23:08 si zicea asa: „Mai da-mi te rog odata linkul catre flashul pe care il vrei . cu stima Cezar R.”, am lasat eu R. ca sa nu ii dezvalui numele de familie si i-am sters numarul de telefon, ca-s o finutza.

Eu i-am spus ca daca nu imi face flash-ul, modificarile cerute si nu e in primele 5 rezultate de pe prima pagina de google, cum am semnat contractul, mare judecata ce-l paste si daune de platit. Omu’ a simtit ca nu mai e de gluma, in schimb a dat cu bata in balta inca o data.

Ii trimit si eu raspuns: „

Nu e posibil asa ceva, ar fi a patra oara cand ti-l dau! Nu ai si tu obraz? Cum sa-mi ceri asa ceva, cand ti l-am mai dat de 3 ori, atat interes ai avut? sa-ti iei banii ai stiut! de banii aia sa platesti avocati! asta sa fie paguba mea! sa mi se intoarca inzecit! o sa am grija si de tine sa ai o reclama buna!
Lasa-ma ca ma apuca nervii, n-am vazut atata incompetenta in viata mea!
Sa-mi dai tot ce ai prelucrat, inclusiv Sources Available: .PSD; .HTML;.FLA;.SWF.
Nu te mai chinui, ca esti varza si sa faci acum site de 265 euro fara tva peste noapte cand vezi ca nu iti mai inghit minciunile, ma ia scarba!
Parca trebuia sa fie in primele 5 rezultate din prima pagina de la google, nu e nici in primele 50, nu apare nici cand dai pur si simplu „print services”. Macar asta rezolva, in rest nu mai am nevoie de nimic. Ma lipsesc de orice din partea ta!”
Deja devine telenovela….. si simt brusc nevoia sa-l bat pana ma plictisesc!
Presimt ca va mai urma… din pacate!
P.S. Pentru cei care inca nu stiu telenovela si ca sa nu ma mai repet ca ma iau nervii, click  aici: https://crocoditza.wordpress.com/2009/03/27/profesionistii/   https://crocoditza.wordpress.com/2009/03/30/cum-e-ziua-de-luni-asa-e-toata-saptamana/
5 Responses to “Cand credeam ca am scapat …”


  1. 1 greg Martie 31, 2009 la 11:01 pm

    crocoditza :dar ai rabdare nu gluma 🙂 eu il puneam sa caute google-ul pe cablu de net

  2. 2 crocoditza Martie 31, 2009 la 11:02 pm

    greg, daaaaa, am o rabdare de fier, de cele mai multe ori, dar asta a reusit performanta sa ma enerveze la culme 🙂

  3. 3 TheNutz Aprilie 1, 2009 la 8:39 am

    stii ce cred eu? Ca nici n-a cumparat templatul daca iti tot cere link cu el 😆 (ca sa nu zic mai rau)

  4. 4 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 9:06 am

    TheNutz, in momentul asta eu nu mai cred 🙂 sunt sigura!!!!

  5. 5 crocoditza Aprilie 1, 2009 la 9:10 am

    am hotarat sa nu ma mai agit 🙂 sa fie de capul lui!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE