Raceala-Eu, minutul 82, scor 1-1

Ieri am innebunit, la figurat desigur, de plictiseala. Fiind inca in tratative cu raceala sa isi faca bagajele si sa se mai duca in … zarile indepartate, am decis sa nu mai ies din casa toata ziua, sa ma bibilesc, ca nu mai suport. Luat pastile, supt pastile, baut litri de ceai, facut baie fierbinte, pus sare fierbinte pe piept, facut baitza la picioare cu apa cu sare. Ce sa mai … tot tacamul. De-abia astept sa merg la serviciu, nu pot sa stau atat timp in casa, o iau razna. A trecut ziua atat de greu … mai aveam putin si ma urcam pe pereti, am luat toate blogurile cunoscutilor la rand, nimic postat, nimic de comentat, era weekend, toata lumea era in sanul familiei, petrecea sau isi reveneau dupa sambata noaptea. M-am jucat canasta pe yahoo, ba chiar am bagat si somn de dupa-amiaza, am butonat televizorul … am simtit ca nu mai vine luni. Eram invitati la o zi de nastere (eu cu prietenul) la niste prieteni acasa care au si copil mic. Am zis sa mearga singur sa nu contaminez copilul cu gripa (ca pe mama, matusa, cam tot care sunt in jurul meu am reusit sa-i pricopsesc cu simptomele). Asteptam cu nerabdare sa vina luni, sa fac ceva, sa ies din casa, sa ma duc sa muncesc, sa ma agit.

E luni. E soare. Ma simt mai bine. Vreau afara. Zambesc. Nu ma mai doare in gat. Ma gandesc cu ce sa ma imbrac. Ma duc la munca, dar tinand cont ca ma chinui de 3 zile in casa, azi parca e o zi speciala si m-as gati putin 🙂 Am plecat. Paaaaaaaaaaaaa

0 Responses to “Raceala-Eu, minutul 82, scor 1-1”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE