Zi de bilant

Duminica, 29 martie 2009 – pentru voi o zi normala. Pentru mine acum se face o saptamana de la primul articol scris, 5 zile de cand e public si am tzipat ca am blog. Stiu. La Multi Ani, mie! 🙂 Am invatat multe in saptamana asta, cele mai multe legate de wordpress, ce face aia, ce face cealalta optiune, mi-am bagat si widget-ul de zelist, de fapt m-a ajutat tot Ada 🙂 Azi la ora 11:20 aveam 557 views in alea 5 zile de cand e public si nu doar pentru sufletul meu. Am zis ca-s adormita, ca poate nu vad bine, m-am sters la ochisori, am dat refresh, vedeam bine, atat scria. Woooooooooooow. Nu stiu daca vi se pare mult sau putin, pentru mine e cea mai mare reusita. Initial ma gandeam sa fie ceva doar pentru sufletul meu, sa tzip aici ce ma doare, ce nu ma doare, sa fie un refugiu, aveam o frica sa zic ca am blog, parca n-as fi zis nimanui si as fi scris eu asa singurica. Poate pe la vreo 40 ani, adunam insemnarile si scriam o carte. Pe urma ma gandeam ca daca imi intra prietenii si fac o leapsa e suficient, nu vreau sa ajung mai celebra decat vreunul din cei mai cunoscuti bloggeri. Stiti povestea mea cu bloggerii celebri? 🙂 Nu o stiti! La roblogfest era scris peste tot Zoso, exagerez cu peste tot, in vreo 3 locuri dar era mai mare, iesea in evidenta. Si eu o intreb pe Ada „cine Zoso? fata sau baiat?” „cum? nu stii cine e Zoso??!?!” Recunosc, sunt vinovata, nu stiam cine e Zoso 🙂 De unde era sa stiu cine e Zoso daca Zoso nu stie cand plang, nu stie cand ma bucur, nu mi-e alaturi si oricum n-aveam eu mare treaba cu blogurile. Nu ca as avea acum mare treaba, dar ma straduiesc, da? Sper sa fie apreciat efortul 🙂

Singurul loc in care intram, si acolo ajunsa din greseala, era pe blogul lui Dono, am leshinat de ras cateva zile la rand la posturile lui, am gasit o gasca foarte tare cu care rad, in mijlocului careia ma simt bine. Pe urma am vazut ca fiecare avea blog, ca fiecare tzipa ce-l doare, ce-a patit, ca unii au facut niste trasnai la viata lor si au talent de povestitor de traiesti efectiv ce citesti. Si-am inceput sa citesc. Si m-a prins vraja blogului. Am vrut si eu blog. Nu era ceva imposibil, tinea de mine, zis si facut.

Si-acum am blog. Viata nu mi s-a schimbat. Eu nu m-am schimbat daca am 557 views, dar as vrea sa stiu daca pentru voi, cei care ati avut bunavointa sa cititi, s-a schimbat ceva? Nu stiu … ati aflat ceva nou, m-ati injurat in gand sau cu voce tare, m-ati facut nebuna, m-ati gasit simpatica, ati trait si voi ceva asemanator, pierdeti 5 minute din timpul vostru pretios citind ce scriu … ceva, orice! Ca vorbesc mult si ca televizorul, e una, dar n-as vrea sa cred ca vorbesc mult, prost si fara rost!

8 Responses to “Zi de bilant”


  1. 1 Venny Martie 29, 2009 la 5:54 pm

    La mulţi ani şi la cât mai multe posturi. 😀
    Să ai spor la scris mai coditza..pardon crocoditza. 😀

  2. 2 crocoditza Martie 29, 2009 la 5:59 pm

    Venny, multumeeeeesc! si pentru ca esti primul care imi ureaza, o sa iti spun numerele care vor iesi la loto 🙂
    Intr-un fel e stresant …. adica aberezi ce aberezi, vezi ca au citit niste oameni si nu indraznesc sa spuna nimic … intrebarea e de ce? sunt buna sau nebuna? 🙂

  3. 3 Ada Martie 29, 2009 la 10:29 pm

    Esti si buna si nebuna! 😛
    Spor pe mai departe! :*

  4. 5 greg Martie 30, 2009 la 12:09 am

    te-am descoperit 🙂
    urmeaza sa vad cu cine semeni

  5. 6 crocoditza Martie 30, 2009 la 10:04 am

    greg, cand afli sa-mi spui si mie 😛

  6. 7 Mihi Martie 30, 2009 la 11:57 am

    Succes si la cat mai multe randuri frumoase!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Top articole

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE