cica e sambata azi!

De cand cu raceala asta, am pierdut notiunea timpului … Azi-noapte am reusit sa dorm, mai mult de o ora pe noapte 🙂 nu v-o interesa, dar eu sunt odihnita si chiar pot sa vorbesc dupa ce ieri cred ca am luat 6 strepsils, 4 trachisept, 6 trachisan, vreo 5 cani de ceai fierbinte. A meritat! Pot sa articulez cuvintele, pot sa vorbesc cu voce tare… cred ca nici mama nu s-a bucurat atat cand am zis primul cuvant 🙂 Cum am deschis ochisorii, am deschis gura si am zis sa fac „proba” si zic „vorbesc”, se auzea!!!! Ce sentiment, ce senzatie, ce fericire!

Ma uit la telefon sa vad cat e ceasul.. 6:40… caaaaaaaaaaaat? eu treaza la ora asta? mda… e vreo minune… alta minune…. telefonul meu zice ca e sambata! sambata? deja? da’ cu luni, marti… ce s-a intamplat ca parca nici n-au fost.  cica trece repede timpul cand te simti bine, eeeeeeeee, iata ca va dau o veste, ce repede trece timpul si cand nu te simti bine si esti racit!

Va urez o sambata excelenta, plina de soare si zambete!

7 Responses to “cica e sambata azi!”


  1. 1 Venny Martie 28, 2009 la 9:23 am

    Am trecut cu toţii prin aşa ceva.
    Îţi urez însănătoşire grabnică! 😀

  2. 3 Athe Martie 28, 2009 la 5:00 pm

    Da’ tu de ce n-ai mancat portocale? Si nici vitamina C. Nu se puneeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

  3. 4 crocoditza Martie 28, 2009 la 5:04 pm

    Athe, am mancat … nu asa multe ca tine, nu ceai de porto, nici nimic de porto, am mancat cate o porto pe zi, dar am bagat pastile, ceaiuri, theraflu, barem pastile de gat am supt cat pentru 3 vieti 🙂

    • 5 Athe Martie 28, 2009 la 5:06 pm

      Las’ ca asa cresti mare si sanatoasa 😀 Si io la fel.
      Si de cate ori ma apuca raceala imi aduc aminte de un puradel pe care l-am vazut acu’ vr’o cativa ani alergand prin namenti imbracat doar intr-un tricou. Ala de ce mama naibii nu raceste?????????

  4. 6 crocoditza Martie 28, 2009 la 5:08 pm

    asta e si intrebarea mea de cand ma stiu! 🙂 desculti pe gresie, pe ciment, sumar imbracati, plouati, n-au nimic, n-ai pomenit!

  5. 7 Athe Martie 28, 2009 la 5:14 pm

    Hmmmmmmmmm, tre’ studiati!!!! Poate gasim antidotu’ la raceli 😀


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE