Raceala-eu, scor la pauza 1-0

Cand am inceput sa ma exprim oficial pe blog, era prima zi de raceala. Inca nu mi-a trecut, mai am pana se face saptamana 🙂 Dupa vreo 2 zile am crezut ca am pacalit-o si ca am terminat meciul cu raceala ca deja zburdam si n-am mai luat medicamente, nu mi-am mai facut ceaiuri, si na surpriza ca iar m-am trezit cu dureri si ameteli in creieri. Ieri toate bune si frumoase la serviciu … la 7 pleaca toata lumea acasa, „paaaaa”, „ne vedem maine”, toate cele, tzipam voioasa, ma mai asez la calculator cu gandul de a mai rezolva ceva totusi, cum eram singura, nu am vorbit deloc, pe la 8 vine cineva si vreau sa dau, ca un om politicos ce sunt, cu „buna seara” si ….. imi ies niste sunete stalcite si nedeslusite, incerc sa-mi dreg glasul si mai incerc o data… cu chiu, cu vai, mi-a reusit. Cert e ca in urmatoarea jumatate de ora, vorbeam numai in soapta, o vorba nu puteam sa scot, raguseala cronica! Mi-era clar, mai urma o runda de raceala, vroiam, nu vroiam, deja avea 1-0, da’ nu ma las! E groaznic, mai ales ca eu vorbesc mult, sa ma vad nevoita sa tac. Daca m-ati vedea …  uit ca-s ragusita si raspund la telefon, de la celalalt capat „aloo… ce zici?!?” Azi am conversat prin sms-uri. Si presimt ca o sa scriu mult, daca tot nu vorbesc, macar sa curga randurile siroaie 🙂 Am un singur regret: ca sunt ragusita azi cand vroiam sa-l sun si sa ii fac scandal lu’ nenea profesionistul. Sa fie vreun semn? Trece ea si raguseala, fac un „profesionistii – partea a II-a”!  😛

1 Response to “Raceala-eu, scor la pauza 1-0”


  1. 1 Ada Martie 27, 2009 la 10:50 pm

    Nici nu vreau sa ma gandesc ce balacarit va fi omul ala!


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE