Lipsa totala de inspiratie

Treaba asta cu blogul nu-i deloc usoara si recunosc. Pai ma asteptam ca la ce debit verbal am, sa nu ma mai opresc din postat. Cand colo, acum vreo 5 min am zis sa scriu ceva nou, prospatura, sa-si clateasca ochii lumea, sa pice pe spate de emotie sau de ras, sa va impresionez pana la lacrimi si cand colo… parca totul era gol, nu imi aduceam aminte nimic care sa para demn de postat. Stiti senzatia de la scoala cand ai invatat, si cand ti se dau subiectele pentru lucrare, stii ca le-ai invatat, dar nu iti aduci aminte nimic?

Asa ca am zis sa nu ma mai stresez, sa tastez „la liber”, fara tema. Zis si facut si vad ca deja am scris ceva 🙂

Treaba e in felul urmator, daca intra cineva care ma cunoaste si citeste asta, nu-i bai, e o zi (mai bine zis o noapte) mai cu rima alba 🙂 , dar daca intra cineva care e pentru prima oara la mine pe blog sau i-a placut unul dintre posturile anterioare si vrea sa vada ce mai aberez si vede asta, apasa repede pe x-ul din dreapta sus si isi promite solemn ca nu mai intra in veci la nebuna pe blog 🙂 Ca zice de mine ca-s nebuna nici asta nu ar fi asa o mare problema, ca mi s-a mai spus si sigur voi mai auzi :P, nu vreau sa ma injure ca si-a pierdut cateva minute sa citeasca aberatiile mele dintr-o miercuri noapte fara inspiratie cand poate ar fi putut face ceva care sa ii aduca satisfactie, sa invete ceva, sa afle ceva nou. Ce sa fac acum? Bine ca ar mai fi o varianta ca doar nu e obligatoriu sa scriu in fiecare zi, sa fac maine cu articol cu ceva profund, de actualitate, condimentat cu putina intelepciune si trairi personale, dar mi-e si mie drag acum la inceput  🙂  Sa dau click pe „Publica”, sa nu dau… ce poate sa se intample? mai frumoasa si mai desteapta nu ma fac nici daca postez, nici daca nu postez, asa ca…am decis sa public aceste randuri!

4 Responses to “Lipsa totala de inspiratie”


  1. 1 Klars Martie 26, 2009 la 9:58 am

    Ca sa fiu in rand cu tema postului o sa zic ca nu prea as sti ce sa comentez la acest articol. Sa dau click pe „Submit”, sa nu dau… ce se poate intampla?
    😉

  2. 2 crocoditza Martie 26, 2009 la 10:01 am

    Klars, ai fost foarte tare! am zambit cand am citit comentariul 🙂 ai 1-0, dar sa stii ca nu raman datoare 😛

  3. 3 Ada Martie 26, 2009 la 10:06 am

    Mandro… nu trebuie sa scrii zilnic!
    La inceput nici eu nu scriam zilnic, si acum mai am zile peste care sar… ma ajuta sa ma inspir sa sa-mi trezeasca amintiri ce mai citesc pe ici pe colo… sunt atatea chestii pe care mi le-am amintit doar citind franturi…
    Relax, va veni si inspiratia! Si cheful si tot! 🙂
    Pupa mama pe ea! 😀

  4. 4 crocoditza Martie 26, 2009 la 10:08 am

    mamaaaaa, cum stii tu ce sa zici si cand! saru’mana
    Nu te pup, ma las pupata, azi ma rasfatz 😛


Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE