Azi e ziua cea mare!

Daaaa, momentul mult asteptat a venit! Lansez oficial blogul, tzip in gura mare ca scriu si eu undeva, ca aberez in voie. Pana acum am vorbit singura ca televizorul. Acum voi vorbi tot ca televizorul, dar sper sa am si telespectatori. 🙂 Cine vrea sa ma suporte, sa ma suporte, cine nu, sa aleaga pe altcineva din blogroll 🙂 Oricum, eu la capitolul bloguri sunt incepareatza si nu ma prea pricep, dar mi-a scos Dumnezeu in cale persoane deosebite care m-au incurajat. Sa va povestesc experienta, intru la wordpress, fac cont, cer blog, mi se da. Si incep eu sa il mesteresc pe cat ma pricep, sa caut o tema, sa mai scriu cate ceva, sa schimb cate ceva, setarile alea muuuuuuuulte pe care le urasc si nu am rabdare sa le fac pe toate, oricum nu stiam multe ce fac. Si Ada s-a oferit sa ma lumineze, ba chiar le-a facut cu manutza ei (v-am zis ca am o mama frumoasa si desteapta si ca e cea mai tare, da? 🙂 ), de aceea vreau sa ii multumesc! Si mai mult, m-a facut vedeta! M-a pus in blogroll-ul ei, asa ca oficial exist in lumea bloggerilor 🙂

Acum astept … sa vedem ce-o sa iasa 🙂

14 Responses to “Azi e ziua cea mare!”


  1. 1 Ada Martie 24, 2009 la 12:17 pm

    😆
    tu ca si frati-miu… cand a aflat ca are pagina dedicata pe blogul meu, s-a dus la ai mei si le-a zis… „mama, tata, de azi oficial exist! am pagina dedicata pe blogu’ lu’ sor-mea” 😆
    Asa si tu! 😛

  2. 2 crocoditza Martie 24, 2009 la 12:21 pm

    pai da, e o mandrie, tu nu esti mandra ca noi ne mandrim cu tine? 🙂

  3. 3 Marmotica Martie 24, 2009 la 1:15 pm

    Felicitari Crocoditzo! La cat mai multe posturi bune!
    Si pe mine m-a ajutat Ada,draga de ea,am chinuit-o ieri cand mi-am mutat sediul din blogspot in wordpress.
    Si da,ne mandrim cu ADA ! Ca e de-a noastra,sau noi de-a ei 😀

  4. 4 dono Martie 24, 2009 la 3:05 pm

    Felicitari, spor la scris!

  5. 5 Klars Martie 24, 2009 la 3:08 pm

    Salut!
    Eram in trecere si am zis sa las si eu o vorba buna.
    Succes!

  6. 6 crocoditza Martie 24, 2009 la 7:13 pm

    @ Dono & marmo, multumesc!
    @ Klars, poate mai revii daca ti se pare interesant 🙂

  7. 7 pisica turbata Martie 24, 2009 la 11:03 pm

    oooo, crocoditzooooo – sa-ti traiasca si sa-ti creasca si sa ti se destrabaleasca !!!

    felicitari pentru blog! acu…fa-ne mandri! :*

  8. 8 Monique Martie 24, 2009 la 11:12 pm

    Felicitari,croco!Da` trebuie udat blogu`..so,asteptam de beut 😆

  9. 9 crocoditza Martie 24, 2009 la 11:17 pm

    zambesc si va multumesc! tuturor! si promit sa fiu la inaltime, daca nu imi iese, imi iau o scara si tot o sa fiu la inaltime! 😛
    Monique, fac cinste, se mai pune problema? 🙂

  10. 10 KingSnake Martie 24, 2009 la 11:58 pm

    Hai buna seara !
    Sa-ti curga gandurile-n taste de sa se inunde. Baftoc ! 😉

  11. 11 BlueAngel Martie 25, 2009 la 1:09 pm

    Bine ca m-ati anuntat si pe mine 😆
    Hai sa-ti traiasca

  12. 12 Lori Martie 26, 2009 la 9:20 am

    Esti o simpatica!Promit ca citesc cu atentie fiece post! 🙂

  13. 13 crocoditza Martie 26, 2009 la 9:34 am

    Lori, fii bine venita, simte-te ca acasa 🙂 si multumesc atat pentru promisiune, cat si pentru ca am inceput ziua cu un compliment 😛


  1. 1 Ce repede trece timpul… « Fiti fericiti! Trackback pe Martie 22, 2010 la 2:20 pm

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE