Primul hop l-am trecut cu brio

La cate felicitari am primit ma simt mai bine decat Miss Univers 🙂 Felicitarile ca felicitarile, mai de valoare sunt oamenii care si-au facut timp sa ma felicite, niste deosebiti, si uite asa am prins curaj! Tin sa le multumesc gunoierilor de suflet in frunte cu Dono, am avut si VIP-uri la inaugurare 😛 Gata cu melancolia ca poate imi lacrimeaza vreun ochisor, se intinde rimelul, ma vede careva si pe urma zice ca sunt batuta ori sufar din dragoste si nu vrem sa se intample asta, nu? 🙂

Klars, multumesc pentru vorba buna, a avut efect!

Multumesc si parintilor, prietenilor, celor care m-au sustinut …. glumesc 🙂 nu bag discurs de Oscar, dar na … sunt si eu entuziasmata, ma trece o stare de nu stiu ce cand vad ca am 9 commenturi (cu ale mele desigur 😛 ) in prima zi. Mai pe scurt, ca sa intelegeti si voi ceva dupa juma’ de ora de citit: SUNT FERICITA! Azi am aflat ca pana si un blog ma face fericita, ca o vorba buna din partea unei persoane pe care nu o cunosc ma incurajeaza, ca multi dintre voi pe care nu ii cunosc personal, dar pe care simt ca ii cunosc de-o viata, ati tinut sa ma felicitati. Si sunt fericita ca sunt capabila sa fiu fericita pentru lucruri marunte! Suna bine? Se simte si mai bine, trebuie sa incercati!

Avertisment: o sa vedeti multi smileys!!!! ca asa sunt eu, zambesc destul de mult (cand nu sunt foarte obosita, nervoasa sau racita) 😛

0 Responses to “Primul hop l-am trecut cu brio”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

ORGANIZARI EVENIMENTE

One Night Dress

Abonati-va prin e-mail

Pentru orientare in timp

Martie 2009
L M M M V S D
    Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

SA O SALVAM PE ALEXIA!

DANIEL RADUTA ARE NEVOIE DE NOI!

Îl susţin pe Daniel Răduţă

DARUITI!

DECAT SA FII TRU, MAI BINE FII TU!

RECLAME

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Hai sa ne … twitterim

Ochi care citesc acum (x2)

Click-uri

stat counter

DE PRIN LUMEA MARE, AU AJUNS DIN INTAMPLARE